"There are two tragedies in life. One is to gain your heart's desire and the other is to lose it". George Bernard Shaw

23.10.09

Για τη ζωή ...

 Να 'μαι και εγώ!. Σας καλωσορίζω στο ιστολόγιό μου. Είμαι νέα σε αυτό το πεδίο. Η αλήθεια είναι ότι το παρόν ιστολόγιο το δημιούργησα ίσως λίγο βεβιασμένα μετά από προτροπή φίλων γένους θηλυκού που μου λένε ότι αυτό θα μου δώσει τη δυνατότητα να εκφράσω τις όποιες σκέψεις και ανησυχίες μου. Ίσως κάτι ξέρουν...
Σας καλωσορίζω με ένα μικρό απόσπασμα από μία αγαπημένη μου ταινία και ένα αξιομνημόνευτο γνωμικό. Γιατί συνδυάζει χορό, ατμόσφαιρα, έξυπνες ατάκες και μικρές αλήθειες. Αυτά από εμένα στο μέλλον θα σας πω περισσότερα ;)
The showcase is the movie "Step Up 2".
"Don't give up, just be you, because life is too short to be anybody else"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου