"There are two tragedies in life. One is to gain your heart's desire and the other is to lose it". George Bernard Shaw

30.3.13

Timeclock

Ο καιρός ανοίγει, η ώρα αλλάζει. Η μέρα μεγαλώνει. Ο ήλιος μας φωτίζει περισσότερο. Το καλοκαίρι είναι κοντά, πιο κοντά από όσο φανταζόμουν. Με διέψευσε και τη χρειαζόμουν αυτή την αυταπάτη. Πάντα θέλω χρόνο. Είμαι χαρούμενη όμως, ονειρεύομαι καλοκαίρι, μαγιό, ήλιο, τα μαλλιά μου ξέπλεκα, κύμα να με δροσίζει αραχτή στη θάλασσα, αλμύρα, φόρεμα αέρινο να το συνδυάζω με το κολιέ της φωτογραφίας, είναι πανέμορφο, και είμαι σίγουρη ότι αν με έβλεπε Κάποιος που δεν μπορεί να είναι κοντά μου στη γη θα ήταν ευχαριστημένος με αυτή την εικόνα. Ανάσα. Βαθιά κάνει καλό στην υγεία. Ανάσα, είναι το πρώτο δείγμα ζωής. Το κάθε πλάσμα παλεύει για να κερδίσει την πρώτη του ανάσα. Και αφού την πάρει, ξεσπά σε κλάματα. Θέλει με αυτό τον τρόπο να δηλώσει ότι τα κατάφερε.  Ότι είσαι ζωντανός για όλα. Έτσι και αλλιώς τα πράγματα θα έρθουν όπως θέλουν αυτά. Αξιακός νόμος. Τόσο παλιός όσο το σύμπαν. Εσύ θα είσαι αυτός που απλά θα περπατάς. Δεν έχει σημασία τόσο που θα καταλήξεις τελικά. Κανείς δεν τα ξέρει όλα από την αρχή άλλωστε. Θα χαλούσε η Μαγεία του κύκλου. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς. Στο τέλος θα καταλάβεις ίσως αυτό το μόνο που ήξερες από την αρχή του παιχνιδιού. Ότι αλήθεια λένε μόνο οι σφυγμοί σου. Οι χτύποι της καρδιάς σου που χτυπάει αριστερά. Ορκίζομαι όμως ότι είχα ακούσει μια ιστορία ότι υπήρχε ένας άνθρωπος που είχε τη καρδιά του δεξιά. Ορκίζομαι ότι το άκουσα και ήταν πέρα για πέρα αληθινό. Χτύποι αραιοί, όσο μία μικρή σταγόνα νερό. Γρήγοροι όπως ο ιδρώτας της αγωνίας σου όσο περιμένεις να έρθει κάτι που δεν ήρθε ποτέ. Στο τέλος θα καταλάβεις ότι επιβιώνεις από τύχη. Αφοσιωμένη μέχρι το τέλος σε όλα. Είσαι εσύ και δεν έχεις αλλάξει. Το ορκίζομαι πως όχι, κάθε φορά που βλέπω τον καθρέφτη. Να σιγουρευτώ ότι η στέκα μου είναι στη θέση της και οι μπούκλες μου κυλάνε ανέμελα στον λαιμό μου. Όλα είναι ένα άθροισμα στιγμών. Περίμενε. Αυτό θα τα διορθώσει όλα. Γιατί η ζωή ξέρει όμως εγώ όσο και αν αρνούμαι, πρέπει να την εμπιστεύομαι.Υγεία, το μόνο αναντικατάστατο αγαθό. Ιώδιο για να γεμίσει ο οργανισμός μου υγεία.


7 σχόλια:

  1. Όμορφη ανάρτηση, γεμάτη συναισθήματα, και ένα υπέροχο κολιέ για φινάλε! Ας ελπίσουμε ότι το καλοκαίρι θα έρθει πολύ πολύ γρήγορα!!!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα .Ειχα καιρο να περασω γιατι παρουσιαστηκα στον στρατο.Οταν θα μπορω θα ερχομαι απο εδω Δεν ξεχνω τους φιλους.Να εισαι παντα καλά και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω.Δεν ξεχνώ ποτέ τους μπλοκόφιλους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***Εχεις face;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Jk μου καλό μήνα εύχομαι και σε εσένα! Καλή συνέχεια στη θητεία σου και εύχομαι να την τελειώσεις γρήγορα. :) Να είσαι καλά και να προσέχεις!. Σε ευχαριστώ που περνάς!. Καλό καλοκαίρι να έχεις και με ωραίες αναμνήσεις!. Πολλούς θερμούς χαιρετισμούς!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Που εισαι;;;;;;;δε σε βρισκω στο face!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή